>

Hiss/Diss #3

Hiss

Julafton imorn!

- Jag vet inte hur men jag har fått en underbar julkänsla just nu och bara längtar till julafton.
Bara några timmar kvar (kan man säga)...

Svarta transparenta skjortor!

Det är så himla snyggt med sånna skjortor och sen en snygg bandeau eller tubtop under som syns lite.

bild från Google

Rihannas nya album - TALK THAT TALK

Gud vilka underbara låtar hon gör/sjunger(?), om ni inte har hört dom än tycker jag att ni borde det.



Diss

Vintern

Det är väl kul att ha lite snö på julafton men inte 1 meter snö (enligt mig iallafall).
den dagen det började snöa.

H&M linnen
Jag har typ aldrig gillat ha på mig sånna (själva), jag kan ha dom under vissa tröjor eller som slarv kläder men inte på mig utan något annat. Ta inte illa upp jag tycker bara så.
Hittade ingen bild men ni fattar, det är inte bara hm linnen men att självaste ha på sig ett linne och byxor tycker jag är inte snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0