>

LOV!

Åh vilka härliga lärare man har, haha.
Varje julavslutning har dom en liten "uppvisning/teater" där dom har ett tema och visar upp den, det här året hade dom fredagsmys. Det var sjukt kul för att dom "lossades" att titta på idol, sportnyheter, svenska hollywoodfruar och reklam.
Om ni inte fattar får ni väl se på bilderna.



Idol


Nöjd(stolt)hopp, haha man ska hoppa 30cm och bli så himla nöjd(stolt) som helst.


HAHAHAHA, analklåda-reklam.

Supermario

Svenska hollywoodfruar,
den åt höger är våran matte/no lärare.

Det här inlägget skulle egentligen lagts upp mycket tidigare men jag sega mig lite :)

Nu ska jag hitta på något att göra.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHA vad kul!!!

SVAR: Okej. :) Får se vad jag tar.

2011-12-22 @ 22:04:24
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0