>

Sista minuten

UNDER DET HÄR ÅRET, 2011:
Höll du några av dina nyårslöften? - Jag kommer inte ens ihåg om jag hade några
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Haha, nej?
Dog någon som stod dig nära? - Nej
Vilka länder besökte du? - Marocko:p
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? - Inte vad jag vet
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - Jag vet dagar men inte datum
Vad var din största framgång 2011? - Jag vände på mitt liv
Största misstaget? - jadu...
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja
Bästa köpet? - sytemkameran, fast den fick jag ju
Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder?
Gjorde någonting dig riktigt glad? - Olika saker
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
- We found love, sexyandIknowit
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Både gladare och ledsnare
Vad önskar du att du gjort mer? - Tränat
Vad önskar du att du gjort mindre? - misstag&ätitmindreskräp
Hur tillbringar du julen? - Med familjen
Blev du kär i år? - Ja
Blev du tillsammans med någon? - Ja
Favoritprogram på TV? - 2 and a halv men/SATC
Bästa boken du läste i år? -
Största musikaliska upptäckten? - Skrillex :$
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - system
Något du önskade dig men inte fick? - typ laptop
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - utomlands
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja
Hur skulle du beskriva din klädstil år 2011? - Den har förändrats en hel del, först var jag wapanes :$$$$$ sen typ emoliknade wnb scene sen nu mainstream :)
Vad fick dig att må bra? - musik, beslut
Vilken kändis var du mest sugen på? -
Något speciellt du började eller slutade med år 2011? - vara massa cp saker elr ha en "egen" stil :s
Vem saknade du? - Vetinte
De bästa nya människorna du träffade? - Massa p-f12or, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0