>

Sista skol"dagen" imorn, taggaaaaaaaaaaa

Otroligt fort tiden går, med tanke på att det är julavslutning imorn.
Iallafall, idag hade vi innebandyturnering med skolan. Det gick väl lite sisådär men 2:a kom vi iallafall.
Ofta tycker jag faktiskt att min skola är rätt så konstig för vi hade påsktema som utklädsel på innebandyn, är inte det lite "random"?...
Idag hade jag lite otur eftersom min väska gick sönder så jag kunde inte bära den :(.
Men sen fixade jag den (tillfälligt) och allt vände sig till bra igen!

Sen när jag kom hem gjorde jag ett pepparkakshus i min ensamhet, haha. (lägger upp bilder sen)
Men jag har typ alltid gillat att baka eller t.ex titta på film själv istället med någon annan, det är väl kul med sällskap men jag har typ gjort sånna saker oftast själv eftersom jag är det enda barnet. (det känns som om jag delar lite för mycket info om mig själv just nu.)

typ jag idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Ali ♡

HAHA, cool bild!

Hade sista dagen idag! :D

2011-12-21 @ 19:48:36
URL: http://aliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0