>

Svar på frågestunden!


Postat av: jennifer

vad fick dig att börja fota? :)
favoritmusik?
bästa filmen 2011?
bästa låten 2011?

svar

1.Jag vet inte riktigt men jag har alltid haft ett intresse för fotografering sen barn.

2.Olika men oftast "pop" och dupstep

3. Sucker Punch trorjag :)

4.Only girl (in the world) -Rihanna ?

Postat av: -
vart redigerar du dina bilder? :)

svar; det är olika, oftast på picnik men förut fixade jag oftast mina bilder på pixlr o-matic.

Postat av: Alva

Tycker du har en snygg blogg!
Vart köper du alla dina snygga kläder?
Vart gör du dina Headers?
Ditt bästa minne under 2011?
<3

 

svar: Tack så mycket!

1.H&M,Ginatricot,Bikbok och monki

2.På picnik

3.Yran!

Postat av: Felicia ♫
hur gammal är du?
favorit färg?
favorit djur?
favorit klädaffär?
vilket program använder du när du redigerar bilder?

svar;
1.Jag är 13 somrar
2.Röd och vit (jag vet att vit är inte en färg..)
3.Katt
4.H&M (handlar oftast där)
5.Picnik eller pixlromatic

Postat av: ebba

bästavänner?
GILLAR DU PIKACHU LIKA MYCKET SOM JAG OCH ALBIIIN?!
favoritfärg i nyankattens färger?
GILLAR DU MAKARONER
oskuld`?

svar;

1.Emma & Isabelle

2.Haha, kanske

3.Blå

4.Ja

5.Haha, ja


Postat av: .-

Vem gillar du?

svar; Ingen speciell just nu, men jag tycker ju att vissa e söt.

Postat av: matilda
vad fick dej och börja fota ?
Bästa filmen 2011?
Bästa låten 2011?
Bästa boken du läst 2011?

svar;
1.Samma svar som där uppe men typ jag ville spara minnen via bilder :)
2.Sucker punch
3.Only girl (in the world)/ ROCKSTAR 101
4.Jag läser inte så många böcker så jag vet inte..

Postat av: Alva

vad heter din kamera??
Vart köper du dina kläder?? , dom är så snygga !!
vad är ditt konstigaste minne ?? ;D
Pojkvän ?? ;)

Kram // Alva

svar:

1.Nikon D3100

2.aw, h&m,gina,bikbok osv..

3.Jag har väldigt många konstiga minnen,haha.

4.Nope, foreveralone vettu

 

Postat av: Therese ekendahl

Går du i nån sport?!
Vill du börja i nån sport?!:)
Vilka bloggar läser du!?

 

svar:

1.Jag går i dans (om det gills som någon sport)

2.Inte vad jag vet :)

3. Isabelle Strömbergs

Kenzas

Emmadenblonda

Glitterbox

SMNmode

och många fler...

Postat av: www.nathalieerikssons.blogg.se
Vilken är din favoritartist?
Vad tänker du på när du ska klä på dig en morgon?
KRAM

svar;
1.Rihanna
2.Jag brukar oftast fixa kläderna dagen innan för att spara tiden men typ vad jag ska ha på mig och vilka accessoarer jag borde ha till det :)

Postat av: fanny jönsson

Vad fick dig att börja blogga ? :)

svar; Jag var uttråkad så jag började blogga för att få mig själv lite upptagen :)

Postat av: hanna

tke du jag är c00l ?
Är jag en av dina närmaste ?
vad gillar du mest i hela värden ?
Vad är den största skadan du varit med om ?
--.-- någon har gjort mot dig , alltså svek snackar jag om nu ?
Hare gött sophioatolentinoooo <3

svar:

1.Rätt så :)

2.Såklart du är!

3.Om du menar sak så typ min kamera o data

4.När jag var 1år gammal slog jag ut tanden på någon leksak

5.Att lossas vara min vän.

dsm hannis! <3

 

Postat av: Amanda

hur gammal är du? :)

svar; 13 bast :)

 

Postat av: sanna

hur sminkar du dig ? :)

 

svar; Jag börjar med hudkräm sen foundation efter det concealer sen pudar jag ansiktet, efter det fixar jag mina ögonbryn och böjer ögonfransarna sen på med mascara. Oftast blir det lite solpuder på kindbena och något läppstift.

Men det var alla hoppas ni fick svar på era frågor !


Kommentarer
Postat av: hanna

rätt så ?

det där var lågt sophia tolentin00000.

vet du korta människor springer sakta :d

2011-12-01 @ 20:20:21
URL: http://haannalarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0