>

.

Nio saker jag gör varje dag.
  • Plattar håret
  • Lyssnar på musik
  • Pratar
  • Sitter vid datorn
  • Tar nya bilder
  • Sms:ar
  • Chattar med folk på Fb
  • Ser dåligt
  • Äter något
Åtta saker som irriterar mig.
  • Idioter
  • P12or
  • Småflickor som är kaxiga
  • När man vill slå någon men man får inte,haha
  • Folk som är överkänsliga
  • Falska personer
  • Sne blickar
  • När folk skriver "k"
Sju saker som jag är rädd för.
  • Att bli lämnad ensam
  • Att hamna på sjukhus
  • Att någon nära sviker mig
  • Spindlar
  • Gå vilse och inte kunna hitta tillbaka
  • Bli utkastad från mitt hem
  • Att förlora någon jag älskar
sex vänner jag tycker om extra mycket.
  • Det vore fel att välja
. Fem saker jag inte kan leva utan.
  • Familj
  • Vänner
  • Pengar
  • Mat
  • Kärlek
Fyra minnen jag aldrig glömmer.
  • Lodis häng utanför Dollar med Fittis
  • År 2011
  • Dom gångerna jag har skrattat
  • När jag fick träffa mina äkta vänner
Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga.
  • Ja
  • Nej
  • Va
Två saker jag önskar att jag kunde göra.
  • Läsa tankar
  • Se om en person ljuger (fast det kan jag "typ" redan)
En person jag litar på.
Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: yesbox,klart du får

2011-11-07 @ 16:35:47
URL: http://alltidemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0