>

Hiss/Diss

HISS

Mittbena

Nu har det blivit fler och fler tjejer som har mittbena, själv tycker jag att det är sjukt fint men jag har bara haft det en gång.

källa:Google.se
Röda läppar

Det är så vackert och du kan ha det med vad som helst! (okej, kanske inte med neon färgade kläder..)

källa: Min bild

Höst Modet!

Sist men inte minst höst modet, det har vart underbara stilar den här hösten (fodrade jeansvästar/jackor, högmidja på byxor, halsdukarna m.m) . Man blir t.o.m inspirerad när man är på stan, synd att vintern kommer typ förstöra allt :(.




DISS

Vintern

Snart är det ju vinter och dom som känner mig väl vet att jag inte gillar den så speciellt mycket...
Fast jag hoppas iaf att jag kan ta några bra foton.

Källa: Min bild

Hot att facebook ska "dö" den 5 nov.
Jag tycker att det är bara en idiotisk sak att folk ska hålla på så, egentligen är facebook är riktigt bra sida som gör så att man kan t.ex få nya vänner/förhållanden eller få reda på saker och om den här gruppen kommer ta bort fb så är det dom som kommer ångra sig rätt så mkt med tanke på hur mkt pengar dom måste betala som skadestånd (om dom nu blir beslöjade) osv.

Klicka bilden om du vill komma till sidan.

Källa: Aftonbladet

Dött hår

P.g.a blekningen, alla färgningar och platt/locktångarna jag har använt så börjar mitt hår bli rätt så dött (asså jag menar inte "plattdött") :(
Men jag ska försöka ta hand om det !


Kommentarer
Postat av: Emma

håret är alltid dött.

haha

2011-11-05 @ 20:09:29
URL: http://emmaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0