>

100 frågor


Orkar du? – Jag har inget annat för mig, så ja

1. Fullständigt namn? –Sophia Elsa Tolentino
2. År? 13
3. Vart bor du?- Hemma
4. Färg på ditt hus? – typ grått
5. Hus eller lägenhet? lägenhet
6. Klass? – 7:an
7. Vilket år tar du studenten? – har ingen aning.
8. När gick du upp i morse? – 10 något
9. När ska du sova? – vet inte
10. Vad har du ätit idag? – En macka
11. Dagens klädsel? – t-shirt o mjukis byxor
12. Dagens smink? - Inget
13. Dagens roligaste? - inget speciellt 


Socialt:

14. Har du många vänner? - antar det
16. Vem chattade du med senast? - emma
17. Har du pojk-/flickvän? Nej, forever alone.
18. Vem pratade du med sist? – Pappa
19. Vem fick du senast sms ifrån?- Matilda

Favorit:

20. Film? – Mean girls eftersom jag har sett den över 20 gånger
21. Låt? – Run this world - Beyonce 
22. Mat? - Kinamat
23. dryck? - Fanta wildberries
24. Färg? - Begie,melon (färgen) och svart
25. Godis – Gelegodisar/karameller 
26. Land? – förmodligen usa
27. Ämne i skolan? - typ ingen av dom...
28. Människa?- kan inte välja.

Senaste:

29. Gången du shoppade? - kanske för någon vecka sen
30. Gången du bakade? –i måndags 
31. Gången du stulit något? -  
32. Gången du gjorde något dumt? - igår
33. Gången du drack? – för någon timme sen
34. Personen du kramade? – Korre
35. Gången du? - jag?...
36. Personen du dampade på? Korre, fast bara på skojs
37. Personen du bråkade med? Felicia
38. Personen du blev ovän med? - Emma
39. Gången du fick skrattattack? - Igår
40. Personen du snackade i tel med? Emma (skype)
41. Gången du grät ? – igår..
42. Gången du var kåt? – haha vafan.

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? – Svart
45. Hund eller katt? - Katt
46. Ute eller hemma? - Beror på 
47. Tvspel eller datorspel? - data, ffs!
48. Singel eller upptagen? - Upptagen!
49. Hångla eller kyssa? -Hångla :$
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad 
52. Blont eller svart hår? - för mig, svart
53. Har du blåa ögon eller bruna? – Bruna
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - fanta,ftw
56. Pizza eller kebab? – Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - 
59. Älska eller bli älskad? - bli älskad
60. Leva eller dö? – Leva
61. Vänner eller familj? - Båda


Antal

62. Personer du älskar? Många
63. Personer du hatar? Några
64. Glassar du ätit på en dag? 
66. Gånger du varit hög? - jadu...
67. Personer du saknar just nu?- några.
68. Gånger ditt hjärta brustit? – några gånger

Vem:

69. Kommer du inte överens med? – några
70. Vill du kyssa nu? - Vet inte
71. Ska du träffa imorgon? – har ingen aning
72. Sjöng du senast för? - mig själv, foreveralone
73. Skickade du senast gb till?- öhh?
74. Spelade du tvspel med senast? – mig själv, foreveralone
75. Vill du ta med på resa nu? – mina vänner
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
77. Vem förtjänar att dö? - ingen, förutom hitler då.(fast han är ju redan död)
78. Är söt? – många
79. Vill du sova jämsides med i natt? - venne

Vad:

80. Gör dig glad? – Musik
81. Gör dig ledsen? – Svek.
82. Vill du helst göra nu? - Vet inte
83. Önskar du att du slapp göra? - bråka.
84. Vill du ha nu? – 
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar,laptop
86. Längtar du till? – Inget speciellt.
87. Tycker du om dina betyg? - helt okej
88. Ångrar du i ditt liv? - mycket.
89. Är det bästa som hänt dig? - 

Vad tycker du om?

90. Rökare? - det är ju dom som förstör sitt liv
91. Bråk? - jag har ju nyss vart med i ett så..
92. Killar? - ;)
93. Tjejer? - Ähm, olika.
94. Skola? ...
95. Framtid? - Har inte tänkt på den 

Övrigt:

96. Är du kär? - tyvärr, ja
97. Hur lång är du? – 150
98.Första tanken när du vaknade? - tur att jag inte behöver gå till skolan idag
99. Sista tanken när du somnade? - tur att jag inte behöver gå till skolan imorn
100. Hur mycket är klockan nu? – 14:29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0