>

Emma här

Hej,bara för att min blogg suger tänker jag gästblogga här,idag.
Fast har inget att säga dirket,haha. Juste,jag funderar på att byta tillbaka till Bloggesse. Haha,byter hela tiden. Men jag pallar verkligen inte med Devote just nu.
Vad har ni gjort idag?
Själv har man haft cepe fysträning,usch! Sen en vanlig tråkig skoldag. Somnade på bussen,såg säkert ut som om jag ar död eller något,haha. Just nu känner jag mig som en död fisk. Är trött och har ont överallt också måste man göra läxan och städa,perfekt right?
Men vi hörs kanske någon gång igen,vi får se. Puss!
BESÖK MIN BLOGG,OKEJ? :*
Klicka på bilden.


Kommentarer
Postat av: Maja

Fin blogg du har!:)

2011-10-17 @ 18:19:23
URL: http://majzi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0