>

Onsdag

Bara en och en halv vecka kvar till lov, YES!

_______________________________________________


Hejhej, jag kom nyss hem för typ 20 minuter sen , jag åt lite och svara på kommentarer (jag älskar när ni kommenterar ). Idag har det väl vart en helt vanlig Onsdag förutom att det snöade vid lunch tiden! och det är ju dåligt för oss (tjejer som är ganska ytliga) för att vi måste typ gå 50 meter till våran matsal :(.
Annars har väl denna dag vart rätt så okej, datan funkar lite bättre nu än vad den gjorde igår så det är bra.
Jag fick lite damp idag när ett par små tjejer skvätte köttfärssås på mina byxor, jag ba: tack, tack! så stod dom bara åt sidan och fnittrade. 
Sen efter lunchen så hade vi mentor tid och så bytte vi skåp, så nu har jag under skåp och det suger...men det är ganska så bra om man är lite kort...(som mig)
Jag fick nyss (idag) reda på att det finns inget socker elr inga kalorier i cola (light), fast jag brukar ändå aldrig bry mig om sånt.


random bild från igår.

-Sophia

Kommentarer
Postat av: Emma

Ungarna sa ju förlåt ;)

2011-10-19 @ 17:08:27
URL: http://emmaliten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0