>

trött.

Jag kom hem för typ en timme sen, jag har haft massa problem med min dator så jag fick byta.
Jag är sjukt trött o typ sliten på bara en skoldag :(, fast vi hade ju två 3timmars pass.
Idag var det en rätt så udda dag :p, det började med att någon tant och gubbe kom till våran skola och så började gubben att prata om rymd saker och sen om typ biblar (stavning) sen fick alla en varsin bibel,haha.
Sen på lunchen så hade jag och en vän lite brödmatkrig med varandra, sen började andra kasta osv. så fick vi skäll och dom skulle mejla hem...
Sen på lunch rasten så var det en kille som gjorde sönder en ruta i vårat klassrum.
gammal bild, bjuder.
normalt.
-Sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0