>

104 frågor

1. är du kär? - jepp, det suger
2. hur många msnkontakter har du? - orkar inte titta/räkna
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej
5. Gillar du Trocadero? - Ja
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej
7. tar du droger? - Nej
9. har du pussat en tjej? - Ja
10. hatar du någon? - Nej
11. älskar du någon? - Ja
12. har några av dina vänner svikit dig? -f.d vänner
13. har du djur? - Nej
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja
15. hatar du dig själv? - Nej
16. gillar du orange? - De beror på
17. har du haft/har oskyddat sex? - Nej
18. har du nån sjukdom? - Nej
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Ja
20. har du en gris? - Nej
21. har du en plattång? - Ja
22. har du en bror? - Nej
23. har du sjukt bra humor? - ATT JAG HAR
24. är du brunett? - Ja
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - kanske inte timmar men minuter
26. tycker du om hästar? - Nej
28. har du skilda föräldrar? - Nej
29. har du gått på simskola? - Ja
30. har du sagt bög till en kille? -Ja
31. har du sagt fitta till en tjej? - Ja
32. har du fuskat? - Ja
33. har du en teve på ditt rum? - Ja
34. har du lunar? - Nej
35 har du MSN? -Ja
36. har du en syster? - Nej
37. har du bruna ögon? - Ja
38. gillar du att fota? - Iblandd
39. har du sett dig själv brinna? - Nej
40. hjälper du dina vänner? - Ibland, beror på vad
41. gillar du tacos? - Ja
42. tycker du att du är söt? - Ibland så har jag mina stunder
43. har du dansat? - Haha ja
44. har du spelat fotboll? - Ja...
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Jag vet inte vad jag tror längre, jävla kärlek
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - varför skulle jag inte få?
47. har du ätit sniglar? - Nej
48. äger du en locktång? - Ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - KAN INTE LEVA UTAN TUGGUMI
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Ja, men jag kan missa nån gång
51. gillar du kläder? - Ja
52. hatar du falska vänner? - Näääää, jag äääälskar dom
53. gillar du räkna matte? - Nej
54. älskar du någon nu? - Ja
55: har du gråtit inför en vän? - Ja
56. kan du sjunga? - HAHAHA NEJ
57. har du sett nån dö? - Nej
58. säger du vad du vill? - Ibland 
59. är du lång? -Nej
60. vad är ditt namn? - Sophia
61. kan du tala spanska? - un poco
62. är du kortare än 1.60? - EHEHEH, ja
63. älskar du sommaren? - MEN VAD TROR DU?!
64. älskar du vintern? - VILL DU DÖ? NÄ DÅSÅ!
65. har du mer än 6 par skor? - Tror det
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Bara när jag är hemma själv
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja
69. gillar du att städa? - Ibland
70. gillar du att sova länge? - Ja
71. har du vart med om en olycka? - Nej
72. är du förvirrad? - Alldeles för förvirrad, hjälpmig?
73. har du mer än 6 par byxor? - Ja
74. har du förlorat en vän? - Ja
75. gillar du att shoppa? - MEN SKOJAR DU ELR?!
76. har du varit i paris? - ja
77. gillar du ormar? - dom är helt okej, vissa är söta
78. klarar du dej själv? -Ibland
79. har du lagat mat? - Ja
80. är du klantig? - Ibland
81. har du foppatoffler? -Ja........
82. har du mer än 20 låtar på din data? - Nej
83. sminkar du dej innan skolan? - Ja, man vill ju inte ge folk mardrömmar
84. har du träffat en kändis? - Svensk kändis, gills det?
85. har du mer än 7 par nagelack? - Tror det
86. har du busringt? - Ja
87. har du skällt på din bror? - Har ingen
88. har du en vän som skiter i dig? - Nej, dom avgudar mig
89. har du velat göra saker men vågar inte? - Ja, har dock blivit lite modigare
90. sover du med nått gosedjur? - Nej
91. har du åkt nånstans utan att du får?- japp
92. vill du bara bort ibland? - Har mina stunder
93. har du tältat? - Ja
94. har du brännt dig? - Ja
95. har du lekt med levande ljus ? - Ja
96. har du lekt anden i glaset? - Nej, är för feg
97. skäms du ibland? - Nej, folk avgudar mig
98. bor du i skåne? - Nej, annars skulle jag aldrig sluta prata bara för att göra folk irriterade
99. gillar du hip hop/rap musik? -Ja
100. är du på sista frågan nu? - kanske de kanskeee
101. är du singel? - Ja
102. har du åkt flygplan nån gång? - Ja
103. har du kul just nu? - Nej
104. är du blyg? - ibland men annars inte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0