>

23:44

Just nu sitter jag med väldigt ont i halsen, kan knappast prata.
(hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, har massa saker jag får bara inte missa framför mig).

Imorgon kommer jag tillbringa dagen först på stan med Emma sen i Sporthallen för att se på Cheer-uppvisning.
Aja, men idag hade vi föreläsning, det var en kille som åkte snowboard, hoppade och sen slog i huvudet riktigt hårt
(nu har jag en till anledning varför jag vägrar åka slalom eller sånt skit, haha).
Sen efter det fick han ett handikap och blev lite förlamad på vänster sida.
Efter det hade vi uteidrott, det var tur att de var lagom varmt annars skulle jag ha blivit en isbit fast jag hade 3 tröjor på mig.

Men nu ska jag nog bara ta det lungt sen sova, måste upp rätt så "tidigt" imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0