>

25/4

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har bara inte haft tid för bloggen när träningar och allt annat kommer i vägen.

Dom här senaste dagarna har vart rätt så "varma" så det är väl rätt så bra?...
(däremot har jag hört att det ska snöa imorgon, dö.östersund.dö)

Idag fick en lite annorlunda "onsdagsidrott".
Killarna och tjejerna blev delade och sen fick killarna åka upp och spela fotboll.
oså vi tjejer fick såklart vara i köket..
Nej men jag föredrar faktiskt det, hatar fotboll och bollsporter.
Aja men vi tjejer fick baka kokosbollar och ha "picnik".

Om ungefär "2" timmar sticker jag till dansen och dansar (youdon'tsay..)

Vihörs!


värst vad mina läppar såg feta ut. kissiestyleyo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0