>

Dag 1 – Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.



1. Jag har Trypophobia (rädsla för hål).
Jag vet att det låter väldigt konstigt med ifall jag ser t.ex en bild på houngs 'bivax' kan jag bli helt panikslagen och börja skaka/rysa.

2.Jag har aldrig gillat sylt

3.När jag var liten var min dröm att bli en mode designer, fast jag suger på att sy och det är as tråkigt men jag älskar att klippa och sätta på nitar på kläder!

4.Jag tycker att det är fett tråkigt att vara mainstream, man ser ut som exakt alla andra :(

5.Jag brukar prata med mig själv ibland...(eheheh, jag har inga syskon OKEJ?!)

6.Mitt favorit nummer är 21, har ingen riktig anledning varför.

7.Jag har instagram nu, följj Sophiaelsatolentino@instagram

8.Jag älskar mat men inte skolans (dom har förgiftat den) :(

9.Jag gillar att frysa sura godisar och choklad

10.Jag tycker att det är drygt att gå på bio

11.Jag är väldigt nervös inför showen (dans)

12.Jag kan inte uttala vissa ord med "R" i dom

13.Jag gillar att ha mycket ögonsmink men avskyr mycket ansiktssmink :p

14.Idag ska jag bara dega till kl 3 på morgonen.

15.Jag gillar inte Östersund :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0