>

Fredag den trettonde.

DUN DUN DUUUUUUN.~


Än så länge har jag överlevt.
Har faktiskt haft mer tur än vanligt idag.
Iallafall, idag var jag med Korre och Emma. Alla tre var på riktigt skratthumör så ni kan tänka er hur det gick.
Vi gick runt på stan och sen gick vi och åt. Jag tog en pizza och dom andra kebab.
Sen när Emma var och hämtade sugrör så hedde jag lite salt i hennes vatten (haha) dock kunde jag inte hålla mig för garv så hon märkte det. Men hon drack lite åtminstonde.
Sen gick vi på hobbyboden och fjantade oss lite mer.
Jag köpte lite kolor och dom andra köpte godisspraygrej.
(udda ungen :c)

När vi var på H&M köpte jag en tshirt med random tryck som ni får se sen.

Just nu sitter jag och äter hallon och ska snart på film.

JUSTE!
Igår råkade jag he' sönder ett glas, fast det var igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0