>

Jag gick och bytte ut mitt liv mot Gandalf

Orkar du? – majs är gott

1. Fullständigt namn? –Sophia Elsa Tolentino
2. År? jag är fem
3. Vart bor du?- Hemma
4. Färg på ditt hus? – typ grått
5. Hus eller lägenhet? lägenhet
6. Klass? – 7:an
7. Vilket år tar du studenten? – har ingen aning.
8. När gick du upp i morse? – jag har ingen aning
9. När ska du sova? – imorn
10. Vad har du ätit idag? – frukost och godis
11. Dagens klädsel? – kläder
12. Dagens smink? - Inget
13. Dagens roligaste? - alla roliga skämt jag säger till mig själv


Socialt:

14. Har du många vänner? - i'm so popular
16. Vem chattade du med senast? - feliciaaa?
17. Har du pojk-/flickvän? nej, fml
18. Vem pratade du med sist? – mig själv <33333333333
19. Vem fick du senast sms ifrån?- korsingg

Favorit:

20. Film? – Mean girls eftersom jag har sett den över 20 gånger
21. Låt? – kan inte väljaa
22. Mat? - chingchonglinglong mat
23. dryck? - natursaftt
24. Färg? - svart,mörkröd och lavendel.
25. Godis – frysta sura svamp godisar
26. Land? – rymden<3
27. Ämne i skolan? - hk
28. Människa?- MIG SJÄLV, alla andra är så dum :(((

Senaste:

29. Gången du shoppade? - kanske för någon vecka sen
30. Gången du bakade? – idontknow
31. Gången du stulit något? -  
32. Gången du gjorde något dumt? - jag är en snel hest
33. Gången du drack? – för några minuter sen
34. Personen du kramade? – min kudde
35. Gången du? - jag?...
36. Personen du dampade på? Felicia för att hon sa att katter va fula och då fick jag damp
37. Personen du bråkade med? bråka och bråka. nä men jag varr typ senast osams med felicia o korre
38. Personen du blev ovän med? - läs över
39. Gången du fick skrattattack? - Igår, min och korres dans var ju klockren
40. Personen du snackade i tel med? BUSRINGARE FRÅN MODEHUSTET,HAHA
41. Gången du grät ? – hmm...kommer inte ihåg
42. Gången du var kåt? – det vill du allt veta

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? – Svart
45. Hund eller katt? - kissemisse
46. Ute eller hemma? - Beror på 
47. Tvspel eller datorspel? - data, orkar inte sitta vid tvn
48. Singel eller upptagen? - det beror på, om jag kan få den jag vill ha så upptagen annars singel
49. Hångla eller kyssa? -Hånglaaa
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - FJORTIS.SE <3333333333333333
51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad 
52. Blont eller svart hår? - för mig, svart
53. Har du blåa ögon eller bruna? – Bruna
54. Choklad eller lakrits? - båda
55. Coca cola eller fanta? - fantaaa
56. Pizza eller kebab? – Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Randigt
58. Blatte eller svenne? - asså båda e väl bra
59. Älska eller bli älskad? - älska den som älskar en tillbaka
60. Leva eller dö? – Leva
61. Vänner eller familj? - Båda


Antal

62. Personer du älskar? några
63. Personer du hatar? inga
64. Glassar du ätit på en dag? jag gillar inte glass
66. Gånger du varit hög? - 0
67. Personer du saknar just nu?- en, fast jag träffar den rätt så ofta
68. Gånger ditt hjärta brustit? – typ 2 gg

Vem:

69. Kommer du inte överens med? – sämhället
70. Vill du kyssa nu? - en person
71. Ska du träffa imorgon? – vetinte
72. Sjöng du senast för? - mig själv, sjunger sällan haha
73. Skickade du senast gb till?- haha vet inte
74. Spelade du tvspel med senast? – mig själv..
75. Vill du ta med på resa nu? – mina vänner
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen
77. Vem förtjänar att dö? - ingen
78. Är söt? – många
79. Vill du sova jämsides med i natt? - min godisskål

Vad:

80. Gör dig glad? – en person, musik
81. Gör dig ledsen? – Svek.
82. Vill du helst göra nu? - Vet inte
83. Önskar du att du slapp göra? - skriva min uppsats
84. Vill du ha nu? – en person för den 100onde gången
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - pengar
86. Längtar du till? – SOMMAREN, YRAN, SOL OCH INGEN JÄVLA SNÖ FÖRIHELVETE
87. Tycker du om dina betyg? - dom är helt okej
88. Ångrar du i ditt liv? - att jag inte försatte att dansa sen jag var 4år :(
89. Är det bästa som hänt dig? - DANCEHALL OCH MINA FÖRÄLDRAR FAST DOM KAN VARA KONSTIGA IBLAND

Vad tycker du om?

90. Rökare? - dom får göra vad dom vill, inte mitt problem
91. Bråk? - BRING IT ON!, närå men bara uttråkande och onödigt
92. Killar? - OM NI HAR MAGRUTOR OCH ÄR SNYGG SÅ SKA NI KOMMA TILL MIG,HEJDÅ
93. Tjejer? - OM NI ÄR SNÄLL OCH TYCKER ATT JAG ÄR ERAN GUD SÅ SKA NI KOMMA TILL MIG,HEJDÅ
94. Skola? GE MIG EN BRA FRAMTID NU,HEJDÅ
95. Framtid? - GE MIG MYCKET PENGAR,HEJDÅ

Övrigt:

96. Är du kär? - ja,w/e
97. Hur lång är du? – jag är kort
98.Första tanken när du vaknade? - JAG HAR LOV MADDAFUCKERS
99. Sista tanken när du somnade? - jag är trött
100. Hur mycket är klockan nu? – 15.46


mjauu, jag vill ha en katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0