>

Jag gillar att ta ego bilder med andras mobiler så dom aldrig glömmer bort mig.

Jag vill vända min godis påse uppochner så jag kan få äta annat godis.

"Igår" tog jag en tupplur minst 4 gånger, jag hade ingen aning vilken dag det var..

Jag har en känsla att det här inlägget kommer att vara konstigt.

Jag måste göra klart min uppsats.

Som tur har jag hela lovet på mig.

Jag älskar mina blåmärken innerst inne fast dom är förjävliga och gör väldigt ont.

Jag vill ha pengar.

Jag ska försöka övertala mamma till lite saker, mohahah.

Det här vädret kommer typ få mig att gråta, vi skulle ju ha vår nu :(

Jag tycker att Östersund är en super tråkig stad, finns typ inget roligt här (förutom yran).

Jag är uttråkad just nu.

Jag tror inte att någon läser detta...

Det här är bara lite av mina tankar som snurrar runt i huvudet mitt.
(notera att jag skrev "LITE", haha finns så mycket mer i mitt huvud.)

Ibland är jag rädd att det ska explodera p.g.a av överbelastning av tankar, haha.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0