>

lite ditt och datt om mig.

SENASTE:

1. Dryck: Vatten

2. Telefonsamtalet: Papi

3. SMS: Maja

4. Sång du lyssnade på: Videogames/Lanadelray



HAR DU NÅGONSIN:

6. Varit tillsammans med samma person två gånger: Ja

7. Har någon varit otrogen mot dig:  Tror inte det

8. Varit kär: Ja

9. Förlorat någon speciell person: Ja, morfar

10. Varit deprimerad: Nja

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Ja



DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Svart

13. Mörkrött

14. Melon/persika rosa



I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny person: Ja, många

16. Fått ditt hjärta krossat: Ja

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, fast träffade den förra året med

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, ofta

21. Kysst en kompis:



BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Dom flesta

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 1, en flicka

25. Vill du ändra ditt namn: Nej, men vill ha ett till mellannamn

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var utomlands

27. Vilken tid vaknade du idag: 06:20 (?)

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov

29. Någonting som du längtar till: Uppvisningen,dipdye,sommaren(om vi kommer få en),yran och nästa danstermin


31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget, allt händer för en anledning.

32. Vad lyssnar du på just nu: Gills klickljudet från tangentbordet?

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej

34. Vad gör dig irriterad just nu: Läxor, för att jag vill bara sova efter detta

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Sophia Elsa Tolentino

37. Singel/upptagen: Snigel :(

38. Stjärntecken: Kräftan

39. Kille eller tjej: VAD TROR DU

40. Grundskola: Norra skolan, ortens sämsta skola.

41. Gymnasie: -

42. Högskola: Vad är det?

43. Hårfärg: Mörkbrunt

44. Långt eller kort: för lång

45. Längd: eheh, hemlis

46. Vad gillar du gällande dig själv:ögonen fast jag har ett slö-öga (asså att det ena ögat kan inte "titta" rakt)

47. Piercings: 4 i öronen

48. Tattoos: Nej

49. Höger eller vänster: Höger?



DIN FÖRSTA:

51. Operation: har aldrig de

52. Piercing: hål i öronen när jag var 2 år.

53. Tatueringen: har ingen

55. Sporten du spelade: Ballet när jag var 3-4 år

56. Husdjur: Två kaniner

57. Vaccination du minns: När jag var ett spädbarn

58. Konsert: Elecricbananaband<3333333333333

60. Alkohol du drack: vet inte



JUST NU:

61. Äter du: Nej

62. Dricker du: Nej

63. är du på väg att göra: Fixa lite grejer sen sova

64. Lyssnar du på: Musik

65. Väntar du på: FRIDAYFRIDAY



DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja

67. Vill du gifta dig: Ja

68. Karriär i åtanke: gifta mig med en billjonär, döda honom, ta hans pengar sen gifta mig med någon jag älskar.
Nejdå, men antingen något med kläder eller danslärare



VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon

70. Kramar eller pussar: beror på

71. Kortare eller längre: längre

72. Yngre eller äldre: Äldre, jag vill inte vara en pedofil

73. Romantisk eller spontan: Jag vet inte vad spontan betyder så romantisk

74. Snygg mage eller snygga armar: Magemagemagemagemagemagemagemagemagemage

75. Tatueringar eller piercingar: TÖJNING,TATUERINGAR OCH SNAKEBITES SÅ DÖR JAG.
OCH BRUNA ÖGON.

76. Känslig eller inte: En man ska vara man inget annat

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: lite av båda men han ska inte vara en idiot som vill bråka med alla



HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Njaa

80. Gjort något sjukt spontant: Ja, ofta

81. Tappat glasögon eller linser:Mjaa

83. Krossat någons hjärta: HAHA,"brb, hoppar" en kille körde den här på mig när jag gjorde slut. HAHAHAHAHAH

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, två personer

85. Har du blivit arresterad: Nej

86. Dissat någon: Ja

87. Gråtit när någon dött: Ja

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nja



TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Ja?, jag finns ju

90. Mirakel: Nja

91. Kärlek vid första ögonkastet: NEJOCHNEJOCHNEJ

92. Himlen: Ja

93. Tomten: Han bor ju i finland, HAHAHAH finlandHAHAHAH förlåt.

94. Att kyssas på första dejten: Ja

95. Änglar: Nja



SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen:Nej

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, men då utnyttjar man inte livet och dess gränser

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mat, vatten, familjen, musik och pengar

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Nej, har ljugit på alla. skojarbara
från isabelles blogg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0