>

TJENA PUDDING, STÅR DU DÄR OCH DALLRAR?

HAHAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA,RUBRIKEN<3


Efter en stunds övertalan fick jag mamma att gå med på rosa toppar!
Så efter dans undervisningen kommer jag få färga topparna.
Det känns bättre att ha mitt vanliga bruna när det är uppvisning ifall vi skulle ha på oss något t.ex rött då kommer det att skära sig väldigt mycket.

Ville ha lila men det finns man såklart inte :(.
Men bättre något än inget.



Vet ni, jag har gjort en rätt så osmart sak idag.
Om ingen märker så är det lugnt annars inte!

Hejdå mina puddingar



Min framtida man.

Kommentarer
Postat av: MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Hahaha sjukt kul rubrik! :D

2012-04-07 @ 01:01:23
URL: http://majakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0