>

Detta fält måste fyllas i

Tittade nyss igenom mina gammla bloggar och jag har märkt att jag har ändrast sjukt mycket på bara några månader.
Fast just nu är jag som nöjdast över mig själv och känner mig lite normal (inte mentalt).
Okej, döm mig inte nu.
Jag har typ varit, fjortis,"normal",mainstream,wapanese,wnbscene,mainstream och nu mig själv.(Som jag trivs bäst i!)

Pinsamt va?..
ÄNTLIGEN ÄR JAG NORMAL!
eller?...

Ville bara dela med mig det där.

Aja men idag har jag dans som vanligt sen har jag föräldramöte...

Alltså det ska vara föräldrarna och eleverna..
kul va? -.-

Men nu ska jag nog gå och byta om sen bär jag mig av till dancehall!

ciao mi amigos!

Jag är mentalt normal...

eller?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0