>

2/2

Jag vet att jag har haft dålig uppdatering igår, idag men jag har haft fullt upp med massa läxor och dansen.
Igår hade jag två dans pass sen kom jag hem fixa lite saker, gjorde lite av läxa och sen somna jag.

Idag var jag på tandreglering för att titta om jag behövde tandställning eller inte, som tur behövde jag inte det och efter det hade vi ett vanligt No pass och rast.
På Hk'n så blev våran kladdkaka väldigt lös...men däremot god.

Senare åkte jag hem, gjorde min hk hemläxa den blev helt okej och nu sitter jag här och skriver för er.

Men det var typ allt jag gjorde igår och idag, vi hörs senare!

arkivbild

Kommentarer
Postat av: Lovisa

brukar du redigera dina bilder? i så fall vilken sida brukar du använda? :)

2012-02-11 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0