>

ÄNTLIGEN HAR JAG EN DATA!

Efter en veckas 'kamp' utan dator så har jag äntligen en.
Iallafall...
Igår/Idag hade vi övernattning på skolan, det var faktiskt rätt så kul.  Vi dygnade, sprang ut i snön, köpte massa cheese burgare och var o kolla på hockey.
Just sitter jag och nästan halvsover för att jag har bara fått en timmes sömn.
Jag har minst 300 bilder från igår men jag orkar inte ladda upp dom på datan just nu, så jag gör det senare!
Aja men nu ska jag nog ta och sova sen stund så hörs vi senare!
arkivbild.
(fan det är ju allahjärtansdag nästa vecka...)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Skönt att ha en dator igen :D

2012-02-11 @ 11:32:26
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0