>

igår

Hade inte kameran med mig så tog inga bilder. sry

Igår åkte vi till Disneyland (skrev fel igår menade "land").

Först åkte vi till Studio 1 där åkte vi en karusell vid namn Hollywood Tower (det är som frittfall i en hiss) det var sjukt kul och jag skulle jätte gärna vilja åka igen!
Sen gick vi och åkte ett tåg som kör oss till ett ställe där dom visar bakom kullisserna i filmer osv.
Eftersom det är två parker så gick vi till Disneyland (andra nöjesparken) vid 12 tiden.
Vi började med att gå runt och titta, sen åkte vi en berg-o-dalbana den var helt okej och lite rolig.
Vi fortsatte att gå runt och titta efter karuseller man kunde åka.
Sen bestämde dom andra sig för att åka en berg-o-dalbana med loop men jag är lite av en fegis så visste inte om jag vågade eller inte men sen så gjorde jag det och det ångrar jag verkligen inte!
Senare gick vi runt åkte lite karuseller och tittade runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0