>

Folk som kopierar men vägrar erkänna det

Något som går mig på nerverna är folk som kopiera saker du skriver i inlägg eller bilder du fixar/tar men erkänner inte det när du frågar dom.

Jag har inte ett hett temperament men efter 2-3 gånger den här personen har skrivit av eller kopierat ett inlägg blir jag irriterad och sur, det skulle vart lugnt och helt okej ifall personen erkände att den hade härmat av lite grann.
Men när personen väl spelar 'oskyldig' blir jag bara irriterad. Jag är säker på att jag är inte den enda som tycker detta och från och med nu tänker jag ha 'copyright', det tycker jag alla ska ha förutom om du är en som kopierar för då är det inte dina 'saker' på bloggen/hemsidan.

Var bara dig själv och sluta kopiera från andra bloggar för man blir riktigt irriterad när man ser en blogg med samma inlägg som man skrev för en dag sen och det kan inte vara en slump att man skriver samma sak 2-3gånger och det är alltid den andra personen som har skrivit inlägget efter dig...
Så tänk efter innan du kopierar någon annans inlägg.

Jag säger inte att det är förbjudet att ta inspiration men överdriv inte.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Så lite ^^

2012-01-16 @ 16:30:59
URL: http://llinalarsson.blogg.se/
Postat av: P E T R O N E L L A

Testar frågestund för första gången på min blogg, fråga på tills imrogon! <3

2012-01-16 @ 18:52:14
URL: http://nellahs.blogg.se/
Postat av: Sanna

Har den personen kopierat exakt dina inlägg eller bara skrivit om samma saker ? ;)

2012-01-16 @ 21:51:45
Postat av: Johanna Öberg.

Hatar sådana idioter.. Dom fattar verkligen inte..

2012-01-17 @ 18:21:38
URL: http://johannaobeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0