>

Hiss/Diss #4

Hiss

Dennis M's inlägg om personer i större storlek som använder opassande kläder.
Ta det med en nypa salt.
Jag tycker faktiskt att han har rätt. Jag vet att jag är inte en av dom smalaste tjejerna men jag är inte heller en av dom tjockaste (fast jag brukar anse mig själv som de). Men när det gäller kläder så väljer jag inte att ha på mig små hotpants till skolan.
Iallafall borde inte någon med storlek M/L+ använda stockings, det är liksom min åsikt, ta inte illa upp men detta är faktiskt en hiss/diss och en blogg.

 

Pälsjackor

Hur snyggt är inte det?!

Bustiers

Jag har fallit pladask för dom, så snygga ju!

Har hört att det finns några på Lindex, ska nog gå och kika på dom!

VILLHA!

 

Diss

Folk som använder onepiece offentligt

Jag har inget emot onepiece dräkterna men jag stör mig grovt mycket på folk som använder sånna ute på stan osv. Asså det är bara fult, det är som att gå i pyjamas ute på stan. Men oftast är det 8-12åringar som går runt med sånna för att dom är antingen 1.Jätte stolta över sina onepiece dräkter eller 2.Har inget annat att använda?

 

Min dans börjar den 23 Januari

Sämst att den ska börja så sent menmen.

Jag kommer antingen tjocka mig tills dansen börjar eller svälta mig...

 

 

 


Kommentarer
Postat av: tova

hejsan sötnos :)

allt bra? <3

2012-01-03 @ 05:45:05
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

jag skulle inte gå med stockings ute ändå, och jag anser att jag är 'smal'. Det är opassande och billigt, om man bara ska på stan eller ut.

men jag förstår vad du menar.

2012-01-04 @ 13:05:54
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0