>

Dag1,Dag2 osv.

Dag 1 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv.

Dag 2 - Det här stör mig

Dag 3 - Min bästa vän

Dag 4 - Ett par snygga skor

Dag 5 - En bild på hurdant hår jag vill ha

Dag 6 – Något jag är dålig på

Dag 7 - En bild på något jag vill ha

Dag 8 - Vilken sport jag tränar..

Dag 9 - En bild från sommarn

Dag  10 - Något som får mig att må bra

Dag 11 - En bild som påminer mig om gammla tider

Dag 12 - En gammal bild

Dag 13 - En person jag saknar

Dag 14 - En bild från förra helgen

Dag  15 – Något jag är bra på

Dag  16 - 10 saker jag gillar

Dag  17 - Mina rädslor

Dag 18 - En bild på mig och 5 saker om mig

Dag 19 - En vinter bild

Dag  20 – Något jag ska göra innan jag blir gammal.


Kommentarer
Postat av: Amanda

hej, vill du enkelt tjäna pengar på din blogg? det spelar ingen roll hur många läsare du har eller hur mycket kommentarer du får! klicka in på länken och läs dig till hur du ska göra! kram :)

http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogghemsida.html#comment

2012-01-12 @ 23:12:53
URL: http://ssmileyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0