>

Vinter ångest

Skulle inte det vara hur härligt som helst med sommar?!
Jag är verkligen inte en vinter 'älskare', jag gillar inga vintersporter eller snön för den delen.
Men jag älskar sommaren och hösten men jag föddes ju på sommaren så jag är typ ett sommarbarn !
Men på vinter blir typ alla små tjocka troll som är fullt på klädda med mössa,halsduk, vantar,jacka, täckbyxor osv...
Men såklart ska man klä sig väl när Östersund har blivit nya siberia.

Men det här är mitt snälla sätt att säga... DÖ VINTER DÖÖÖÖÖ!


Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

hahha, i feel you.

vet du vad du gör? mysa på, tänd ljus & ät gott! det förtjänar man. Sen kan man klä sig extra snyggt och känna sig extra snygg bara för att det är trist ute. Gör det, sedan ett leende på läpparna också. sen tänka 'släng dig i väggen vinter depression, I RULE!' ;D

2012-01-19 @ 20:59:53
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0