>

24: Egen fråga till sig själv

Vad gillar inte jag?

Jag gillar inte...

glass,
bacon,
nudlar,
spagetti,
några person i min skola,
min skola,
Östersund,
hästar,
delfiner,
weheartit,
par-bilder,
allt mainstream,
sån dära "jag pekar på dig" bilder,
bedömande personer,
byxor (men måste använda dom då och då..),
tighta linnen,
fjortisar,
att folk tycker att vara super brun är fint :s,
hycklare,
idioter,
folk med dubbelmoral,
färgen orange,
vintern,
min mage,
min panikångest...,
romantikkomedier,
program som bigbrother och paradishotell,
folk som lägger upp en bild och sen skriver att dom är ful på den,
russin,
torkad frukt,
mina lår,
folk som tror att dom kan säga elr göra vad dom vill utan konsekvenser,
glasögon,
mitt ansikte,
när man blir för djup på bloggen (men jag vet att jag hamnar där själv),
männskligheten,
sverige,
sista nu jag gillar inte dig :)
(nejdå...eller det beror på vem som läser detta)

Och listan fortsätter i århundraden...

(vad mycket jag inte gillar om man tänker efter..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0