>

eheh hej uppdatering

Den här veckan har vart lite siochså...

I måndags hade vi golf, eftersom våran klass fick börja senare och sluta senare så blev det bara vi på slutet.
Det var helt okej.
Jag fick lite utbrott på klubban när den inte ville skjuta iväg bolljävlen...
Sen hade vi delat upp grupper, tjej och killgrupper (standard i våran klass) för att sen skulle ena gruppen köra minigolf och andra "skjuta långt".
Eftersom vi tjejer blev tidigast klar med allt gick vi in till typ en stuga där det fanns tv-rum och spelade gta.
Tydligen behövde man betala 100 kronor om man spelade gta men kinect spel var gratis.
Så jag och korre spelade baseboll mot varandra, haha det var så fult.
På hem vägen märkte jag att ena hörlurssidan hade gått sönder så mitt liv var typ över...

Idag hade vi friidrottsdag, det gick lite sisådär.
Eftersom vädret var regn och mulet på morgonen påstod jag att jag inte behövde någon solkräm men gissa vad som hände sen...
JO!
Super solen poppar fram!
(det är inte så att jag inte gillar sol osv. jag får bara världens fulaste rand i ansiktet oså vill jag inte vara brun i ansiket..eller egentiligen vill jag inte vara brun.. jag tycker faktiskt att det är rätt så fult och jag får lätt solsting.)
Iallafall...
Dom flesta grenarna gick helt okej..förutom höjdhopp.
Andra gången jag skulle hoppa så (har ingen aning hur) men så skrapade upp lite av armen och foten och nu har jag en riktig värk i vänstra armen och pinnen åkte ner.
Sen vid halv tre tiden slutade vi, jag blev skjusad av klara (på cykeln) en bit sen gick jag och tog bussen hem.

P.g.a all solsting hade jag ont i huvudet så jag gick och la mig direkt.



om man kunde se ut så där..om

Kommentarer
Postat av: Maja Engelmark

vad heter den perfekta/fula barbie dockans blogg?<3

2012-06-14 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0