>

Tisdag

Dagen började med blodprov i hälsocentralen sen efter det så åkte jag till jämtkraft arena för delta i brännbollsturningen med resten av våran klass.
Eftersom man kunde vinna pris för utklädnad så hade vi alla klätt ut oss som töntar.

Brännbollen gick riktigt bra för oss för att vi vann!
(jag tror det iallafall,lyssnade på musik när dom sa sista poängen heheh.)
Men hela klassen blev väldigt glada och skrek osv. så jag tror det.

Sen när vi slutade gick jag och Korre till ica köpte lite drickor och godis.
Och efter det åkte vi till Dollarstore och köpte godis till övernattningen.
Sen tog jag bussen hem, duscha, bytte om och fixade mig lite grann'a.

Eftersom jag inte skulle sova över så behövde jag inte så mycke grejer, (varför? orkar inte och det känns jobbigt med bara en dag ledigt.)

Därefter när jag på skolan så väntade vi in några fler innan vi skulle till Sybilla och äta.
Jag köpte en big meal och efter jag åt det kändes de som jag skulle spy..
Efter alla hade ätit klart gick tillbaka till skolan och var ute, spelade fotboll/basket,gungade osv..


Känns skönt att jag åkte hem, hade jävulskt ont i bena och kände mig snurrig jämt.

Aja borta bajs, hemma paradis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0