>

en sån här grej :)

Dag 1: 9 saker om dig själv.
Dag 2: Favoritmotto
Dag 3: Random bild
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: Min relation till att bada
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 8: Om jag skulle byta utseende med någon, skulle jag byta med…
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 11: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 12: Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
Dag 13: Vad är det godaste du vet?
Dag 14: En bild av dig för 1 år sedan.
Dag 15: Min favorittid på året
Dag 16: Vad är kärlek enligt dig?
Dag 17: Min tro om vad som händer efter döden.
Dag 18: För 10 år sedan...
Dag 19: Varför gör jag denna 30-dagars utmaning?
Dag 20: Sporter jag gått på genom tiderna
Dag 21: Parfym som jag använder
Dag 22: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 23: Min tro
Dag 24: 1 bekännelse
Dag 25: Vad gör dig mest arg?
Dag 26: Något du inte kan lämna hemmet utan.
Dag 27: Din bästa spotify lista.
Dag 28: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 29: Bild på din gård
Dag 30: 10 saker du vill göra innan du dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0