>

Hårfärger jag har haft.

Har lite tråkigt just nu så jag tänkte visa er alla hårfärgerna jag har haft.
Såg cp på några bilder så jag censuerar dom.


Original färg, oplattat.



Hade blonderat topparna lite.



Hade typ ombre (mörk'hårbotten' ljusaretoppar)



Färgade ena sidan rosa.



Färgade sen hela underhåret rosa, (saknar :c)



Färgade tillbaka under håret brunt



Färgade håret ljusbrunt i somras, ska nog göra det igen.



Färgade håret rött och hade typ en mega stor lugg ;p



Försökte färga brunt över men det blev typ lilla/rött



Blekte håret och det blev orange.



Färgade sen brunt över.



Färgade svart.



Färgade topparna blonda.



Färgade håret, svart/mörkbrunt. (trivs mest i det)

Tror jag ska färga håret mörkare (så det blev helsvart).
Och sen till sommaren någon ljus färg, vill helst ha långt hår med ljusrosa/blå och ljuslila toppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0