>

Jag söker inte upp problemen, problemen söker upp mig

Vissa föds perfekta, vissa andra inte.
Om man är helt nöjd med sig själv varför ska man då hacka på någon som inte är det.

Fler och fler personer vågar inte visa sin äkta personlighet för att man är rädd att bli dömd.
Känslan att gå runt och bära på en hemlighet så stor så att ingen annan kan/får veta är svår.
Det känns som att du stänger dig för allt/alla och det gör folk misstänksamma.
Dom börjar att kalla dig namn som du kommer aldrig att glömma för att du inte litade på dom, för att du visste att dom var opålitliga och att hemligheten du hade skulle inte betyda något för dom så dom skulle inte bry sig om alla fick veta om den.


Förut var jag så himla rädd att träffa nya personer för att jag var rädd att bli bedömd och ogillad p.g.a av hur jag var eller såg ut.
Än idag är jag lite rädd men inte lika mycket, jag har lärt mig att leva med mina fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0