>

Världens bästa hårprodukt?

Eftersom jag färgar/plattar håret rätt så ofta blir det väldigt slitet och jag har testa massor av hårprodukter som ska hjälpa slitet hår men ingen av dom funkar som man har trott.

Förra helgen när jag var på stan så fick jag syn på "Gliss oil elixir", först trodde jag att den var som alla andra serum jag har testat förut men när jag väl testade den såg jag resultat på en gång!

När jag fönade håret var det inte lika frissigt och stramt (?).
När jag plattade det därefter så glänste det som om jag hade aldrig färgat det förut och mina slitna toppar var borta!
Jag blev väldigt chockad och nöjd med resultatet.

Så om du letar efter någon hårprodukt som kan vårda slitet hår bör du köpa den här!




min hjälte i nöden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0