>

3: Min favorit bok

Jag läser sällan böcker men två böcker som jag verkligen gillar är "Cirkeln" och "Skulduggery Pleasant".

Dom flesta har nog läst "Cirkeln", jag vill inte skriva så mycket om den för jag vill inte ge "spoliers".
Men den handlar om 5 olika tjejer som går i samma skola och kusliga saker händer dom blablablablaa.

"Skulduggery Pleasant" är den bästa boken jag har någonsin läst.
Självaste Skulduggery Pleasant är en vis skelett detektiv. En magiker, mästare i trick och död.
Stephanie's morbror (en framgångsrik fantasy-författare) dör och hon får ärva hans hus.
Tills hon snart får märka massa saker han har gömt från alla andra alla sina år blablablablablaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0