>

bristpåallt

Jag
Namn - Sophia Elsa Tolentino.
Piercingar - 4 i öronen.
Tatueringar - Inga.
Längd - förbjudna frågan.
Skostorlek - 36.
Hårfärg - Brunt med rosa/orange dipdye.
Är du kär i någon - Japp.
Önskar du att du bodde någon annanstans - Annat land, JA TACK.
Tänker du på självmord - Ibland.
Tycker andra att du är attraktiv - Tror inte det,haha.
Dricker du - Nej.
Använder du droger - Nej.
Vilket shampoo använder du - Fructis.
Vilken parfym använder du - Någon h&m disney-vanilj-grej.
Vad är du rädd för - Honungsbivax (seriöst!), hål i plural,insekter och massa andra saker.
Gillar du att tvätta - Aldrig gjort.

Din första:
Operation: Aldrig opererats.
Första piercingen: Öronen.
Första priset: Haha.
Första sporten du började med: Dans.
Första husdjuret: Kaniner.
Första semestern: Marocko när jag var bebis, tror jag.
Första konserten: Elecricbananaband

Just nu:
Äter du: Godis.
Dricker du: Vatten.
Ska du: Kolla på Skins.
Lyssnar du på: Inget speciellt.
Väntar du på: Lycka.
Tittar du på: Data skärmen,duh.
Har på du på dig: Tshirt,byxor och underkläder.

Din framtid:
Barn: En flicka.
Giftemål: Hoppas jag hittar min drömperson.
Karriär: makemoneyfuckbitches.

Har du någonsin:
Kysst en främling: Nej.
Tappat bort glasögon/linser: Nej.
Brutit ett ben: Nej.
Rymt hemifrån: Typ.
Röntgats: Nej.
Gråtit när någon dött: Ja.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Ja.
Blivit arresterad: Nej.

Tror du på:
Gud: Ja.
Mirakel: Nej.
Aliens: Ja, tror ju på mig själv.
Magi: MAN VET ALDRIG!
Himlen: Man kan aldrig vara säker.
Tomten: Ja, han bor faktiskt i Finland.
Änglar: Nej.

Senaste:
Film du hyrde: Kommer verkligen inte ihåg.
Film du köpte: Öhhh, köper aldrig filmer.
Låten du lyssnade på: Korn (ft.Skrillex and Kill the noise) - Narcissistic Cannibal
Låten du hade på hjärnan: Nobody.
Personen du ringde: Vet ej.
Program du tittade på: Skins.
Person som du tänkte på: Mig själv, eheh.

Favorit:
Mat: Kycklingkycklingkyckling.
Låt: Ingen speciell.
Sak att göra: Vara hemma.
Dryck: Saft.
Bil: Väldigt gamla 50-tals bilar <3
Gånger ditt hjärta brustit: typ 1 ½.
Hjärtan brustit på grund av dej: Jag vet ej.
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några
Ärr du har på kroppen: Ja, två hjärtan på vänster arm och resten är historia.

Senaste:
Tidning du läste: Ingen aning.
Personen du fick mail av: Vet ej, min mail är död.
Personen du fick brev av: Ingen skickar brev till mig :(.
Personen du fick sms av: Cotten.
Saken du köpte: Två kakpaket.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Skola, varit väldigt tyst, tänkt på massa saker, funderat på saker jag kan säga, "spelat fotboll" och kommit hem.
Var det kul: Nejochnejochnejochnejochnejochnejochnejochnej.
Hur tidigt stiger du upp: 05:50.
Gillar du att slåss: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Är du seriös: Beror på vem jag är med.
Var har du ont: Hjärtat, ibland.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Asså, njaa med stöd går det
Håkan Hellström eller The Ark: HÅKAN <3333
Salt eller socker: Gillar båda lika mycket. :(
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Jag vet verkligen inte.
Var du glad igår: Jag tror inte det.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej.
Stockholm är: En fjollig stad med fjolliga personer.
Kan du sjunga: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA nej.
Mer värt än guld: Personer som älskar en tillbaka.
Spaghetti eller makaroner: Gillar inte spaghetti så makaroner...
Ett land jag helst vill besöka: Japan, och nej jag är inte "wapanese" men det skulle nog vara kul att besöka ett land med tusen olika färger och med rätt så konstiga personer :).
Ska bli skoj: Slippa skolan.
Ska inte bli skoj: Skola.
Sparar till: Kan inte spara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0