>

från tumblr, har bara översatt den lite sisådär dåligt

  • 1: En bild på dig själv
  • 2: En beskrivning på ditt självförtroende
  • 3: Min favorit bok
  • 5: Kändaste personen du har träffat
  • 6: Vad jag vill bli när jag blir äldre
  • 7: Mitt förhållande med mina syskon
  • 8: Förhållande status?
  • 9: Vad gjorde jag igår?
  • 10: Vad gjorde jag idag?
  • 11: Vad ska jag göra imorgon?
  • 12: Pinsammaste stunden i mitt liv
  • 13: Beskrivning på vem jag gillar
  • 14: Största osäkerheterna
  • 15: Något jag önska jag kunde ändra om mig själv
  • 16: Jag kommer älska dig om...
  • 17: Något jag är bra på
  • 18: Något jag är dålig på
  • 19: Vad önskar jag mig när kl är 11:11
  • 20: En anledning till att ljuga för en vän
  • 21: Favorit film
  • 22: Något som senast gjort mig arg
  • 23: En random sak om mig
  • 24: Egen fråga till sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0