>

Söndag

Idag var jag med Felicia, Korre och Emma.

Först träffade jag Korre i HM sen ringde Felicia som var med Emma.
Iallafall...

Vi satt och hade picnik vid någon sjö.
Passa på det är typ den "sista" varma dagen, eftersom de blir rätt så kallt nästa vecka.
Sen gick Korre och Emma på träning.
Jag och Felicia var kvar en stund men sen gick vi till Willys för att köpa glass.

Jag köpte bara lite tuggumi men Felicia köpte glass.

Det suger att det är skola imorgon men men...

På onsdag ska alla sjuorna ut och tälta något ställe.
(Har ingen aning vart..)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg och fin tjej! :)

Kommentera/följ gärna min oxå; elllenz.blogg.se



Ha det bra, kram! <3

2012-05-28 @ 13:26:49
URL: http://elllenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0