>

Utmaning

Blev utmanad av Mina.

Regler:
  • Svara på de elva frågor som personen ställt till dig och lägg upp på din blogg.
  • Utmana 11 nya människor och ställ 11 nya frågor till dem.
1. Om du fick resa vart du ville, vart skulle du resa?
Vet inte riktigt men jag skulle gärna vilja åka till Japan :p.

2. Favoritämne i skolan?
Öh...typ bild.

3. Vilka 3 ord skulle du beskriva dig själv med?
Envis,anti-social och konstig

4. Vad skulle ditt superhjältenamn vara?
Meghostbusters

5. Finns det någonting du verkligen hatar?
Nästan allt? fast ne..
Mig själv,ibland..

6. Vilken av alla Disney-Films karaktärer skulle du helst vilja vara?
Snövit, hon är så vacker man dör.

7. När du var liten, vad ville du då bli när du blev stor?
Rik

8. Vad är det roligaste/bästa du varit med om i år hittills?
Showen och någo mer.

9. Ditt favotitgodis?
Kola!!!!!!, om du köper mig kola livet ut är jag din föralltid.

10. Vilken är den bästa, respektiva sämsta reklam du någonsin sett?
Bästa: ICA reklamen när Jerry säger "fjotis" till ulf och Sämsta: Reklamen om fiskpinnar, jag lovar jag tänker typ söka upp den där jävla transan och döda hon/han upponer.

11. Om du bara fick äta en maträtt i resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Korv med bread <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0