>

17:12

Tjena! 
Tänkte bara slänga in ett inlägg under tiden jag har lust för lite bloggskrivande. Jag vet att jag bröt ännu ett löfte när jag för en månad sen skrev att jag skulle blogga igen men mycket har hänt och jag har bara inte haft lust eller tid för det. 
Hursomhelst kommer jag nog blogga lite då och då jag orkar. 
De senaste dagarna har varit non stop pluggande, både hemma o på skolan. Välkommen till 9an antar jag...
Har inte haft så mycket tid till saker som t.ex sova så jag har kommit typ en halv timme försenad till varje lektion de senaste veckorna. 
Lärarna verkar inte bry sig så värst mycket, haha. 
Idag fick jag åtminstone 9timmars sömn sen vaknade jag upp och fixade mig till en liten sväng på stan med mamma. Jag hittade två stickade för 50 kr styck (väldigt bra pris med tanke på hur de ser ut) och sen köpte jag den där "pormaskdödaren".
 Vi tog sedan en liten fika på törnes med pappa innan vi åkte till lillänge. 

På lillänge köpte jag hårfärg, hårinpackning, värmeskydd, tuggummi och chips Lite sånt där småskit man behöver. 
Sen åkte vi till slut hem, nu under tiden alla förbereder sig för utgång så kommer min lördagskväll nog bestå av hårfärgande, läxor och chill/lite lir ifall jag får tid över.



Första gången på länge jag använde skjorta idag. Första gång för det här skjortan dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0