>

Skor, skor, skor....



Ja.. så har lite skodilemma just nu. 
Tydligen är mina fötter skadade p.g.a klackskorna jag har konstant använt i ett halvår. Så jag måste leta runt efter ett par låga/platta skor vilket är omöjligt med min längd och tusen komplex.. 
Men när jag väl hitta de här som åtminstone är lite högre trotts allt SÅ FINNS DE INTE I NÅGON BUTIK. wow...just wow. 

Ah så har ingen aning vad jag ska ha för skor för converse är inget alternativ för mig och mina vita plattform ger mig blåmärken, yay! 

#justgirlyproblems 
och om någon av er skitungar kommer till mig nu och säger "ugh varför grinar du om detta när de finns barn utan skor i Indien" 
Ja det kanske är så, och ja livet är förjävligt och orättvist. Men det är ingen ursäkt för att jag inte ska få inte få grina ut på mig blogg right?:-)

"saying to someone you can't be sad because someone else has it worse is like saying you can't be happy because someone else has it better" 
#deepemogurl666

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0