>

ugh

Jaja... jag vet. Jag är urusel på att hålla blogguppdateringen som lovat men mycket har hänt och det är sjukt mycket fullt upp i skolan med prov/stress och livet helt generellt så de har tagit upp mycket av min koncentration och tid. 

Men nu har jag äntligen fått lov hursomhelst och känner för att kanske kasta in ett par få tal inlägg?..

Så de senaste veckorna har varit lite av en berg-o-dal bana för mig. 
Jag har lyckat skadat foten lite väl så jag kan knappast använda skor utan stödgrej, haha. 
Det är snart dags för dansuppvisningen igen. 
Mycket prov har kommit ivägen.
Jag börjar typ bli senil vid 15...
Lite privat "stuff" har hänt, kanske inte tar upp de här lolz.
och jag har börjat gått ut och sprungit..
Japp, jag, springer? lite av en förvåning va? haha...

På tala om de så ska jag faktiskt (tro de eller ej) springa efter de här inlägget! 

Aja men jag tror de blev nog tillräckligt mycket för er att läsa i de här inlägget iallafall så vi hörs! 

Tar o bjuder på en bild från veckan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0