>

och så är jag tillbaka..

 
..för cirka hundrade gången kan man säga att säger att jag ska börja blogga igen.. hmm Fast den här gången blir de nog ej så, nej jag ska inte ta bort bloggen eller något liknande. Jag börjar jämt fundera på bloggningen varje lov jag har eftersom all fritid och möjlighet jag har till att blogga men sen börjar skolan eller jag blir distraherad av annat och jag ger upp på den. Men senaste tiden har jag börjat tänka på andra planer inom bloggningen och mest använda den här bloggen som en genväg. För att jag funderar på att börja nån typ av videobloggning(?)... Då menar jag inte bara vardagliga videobloggar där jag sitter och pratar om dagen, lite mer varierat än det. Har inte så mycket idéer än och har inte riktigt haft möjlighet att börja när jag har varit sängliggande med någon infektion de senaste dagarna. Men så fort jag blir bättre ska jag se till att starta på någon video!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0