>

30 min sömn


Igår natt fick jag bara till 30 minuters sömn, fattar fortfarande inte hur jag inte däckade på lektionen eller dylikt. 
Enda fördelen var att jag var tillräckligt pigg och hade en aptit att göra en go frukost. Vanligt vis brukar jag annars bara trycka i mig nån macka när jag stressar. 
Har alltså vart vaken sen kl13 igår, känner mig mest så där vanligt sliten och trött efter en skoldag. Gick ganska bra idag, fast de sög. Känns sådär små konstigt första dagen och att de är sista halv året. 
Efter de gick jag med Isabelle på stan, fixa ett möte och kolla på lite kläder och grejer. Sen åkte jag hem. 
Just nu sitter jag o bara tar de lugnt me ett bad. Speciellt efter tortyren mina fötter ha fått gå igenom me ett par nya klackskor haha...
Bjuder på en usel snap bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0