>

50 frågor


1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Michelle

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Sex utan kärlek

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - The other guys

4. Har du bra självförtroende ? - De kommer och går

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Åka till San Diego 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Dö, röka och få till en fin eyeliner.

7. Beskriv ditt drömutseende.. - Angelina Jolie

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - Typ ingen om jag ska vara ärlig

9. Någon du har kysst - Ja vad är det med det?

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Säkert nånstans

11. Den du senast sov över hos - Felicia

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Ingen aning

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Bryr mig inte så mycket om fb längre 

14. Vad väljer du, godis eller chips? - För tillfället chips

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? - Jag har inget pinsamt, bara fucked up minnen från skolan. 

16. Hur uppvaktar man dig? - Om jag ändå visste...

17. Har du rykten efter dig? - Jadu vem vet..

18. Din absolut sämsta egenskap? - Kan inte utveckla känslor

19. Din bästa egenskap? - Väldigt skeptisk och blir sällan besviken eftersom jag förväntar mig aldrig nått.

20. En låt du är beroende av? - Atm, goldie-asap

21. Vad stod det i ditt senaste sms? - "inte en aning"

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö?- Svår fråga 

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Jadå

24. Har du kysst en kompis? - Men ja

25. Hur ofta dricker du alkohol? - När jag känner för det.

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Så länge man inte låter det ta över ens liv och skapar sig ett beroende skiter jag i vad folk tar eller inte tar. Om man vill ha lite kul ibland så får man väl fanimej de.

27. Vad hatar du? - Mycket

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Haha jag kan varken ha ett vanligt förhållande

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Kommer inte ihåg men den va fuck up

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Har inte vägt mig på ett tag så vet inte, försöker inte tänka på de så mycket 

31. Hur lång är du? - 150cm

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Har vi något vi kan kalla för bästa svenska film ens?..

33. De bästa svenska skådespelarna? - Vet inte vad han heter men han spelar Will Turners far i Piratesofthecarabieen och så en blond tjej som är med i ganska många filmer o serier tror hon heter Malin.

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - Harry Potter alla dagar 

35. Ditt humör för tillfället? - Känner mig lite nedstämd för tillfället

36. En vacker person? - Finns många 

37.Har du instagram? - sophiaelsatolentino

38. Vem kramade du senast? - Kommer inte ihåg

39. Vem träffade du senast? - mina föräldrar?

40. När slog du dig senast? - säkert idag 

41. Någon du vill träffa? - Kanske en människa 

42. När grät du senast? Varför? - Ett tag sen, kommer inte ihåg 

43. Sminkar du dig varje dag? - De jag ska ut tyvärr

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Ingen aning, säkert nån i släkten.

45. Är du helsvensk? - Inte det minsta!

47. En artist du inte gillar?  - Justin Bieber

48. En artist du gillar? - A$ap

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Färga håret blondt? Patetiskt va..

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Rik och lycklig. En mor som barnen kan faktiskt prata med om vad som helst. 

Somras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0