>

Liten outfit och as bra dag.



Snart är lovfan slut vilket suger dase men idag var nog den bästa jag hade under hela veckan. Har bara haft ont i huvudet och fick ögoninflammation så de har inte varit så bra. Men idag fick jag ett samtal att jag har kommit in på mitt första gymnasieval, 4 månader tidigare?! Haha åh, glad vart man hursomhelst. 
Sen gick jag på stan med mor min ett tag och fick fina nya älsklingar. Hittade oxå en ny skinnjacka, vilket var den sista i min storlek! Verkar som om min otur har vändt sig? 😌
Aja men ikväll ska jag nog bara ta de lugnt för att ögonen är inte helt friska än och forsätta på video redigeringen för att de var lite krångel med den. 
Puss och hej från en glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0