>

Skidresan

Kom äntligen hem vid 14 tiden idag efter en jobbig skidresa. 
Den började med lite mer än en timmes busstur sedan när vi var framme hade vi kanske cirka 20minuter att ställa in sakerna och byta om (vilket var lite stressande) för att sedan gå ut och bege sig på det där jädrans spåret. 
Kanske 50 meter in känner man sig ganska less och det var bara en liten del av de 8 km vi skulle åka. 
Lärarnas motivations"myteri" som man kan kalla de hjälpte inte så mycket. Tror vi är i åldern då vi förstår skillnaden mellan 30 och 85 minuter, hah. 
Aja hursomhelst kom vi fram till slut och fick käka lite, bara ta det lugnt i stugan. Inte den bästa stugan kan jag säga då vattnet smakar bokstavligen blod...
Men jag överlevde natten dock kom min ögoninflammation tillbaka och hade insomina hela natten. 
Nästa dag blev det ingen sista skidtur för mig, jag och ett litet gäng fick sitta i lobbyn på ett värdehus eller vad de nu hette och vänta tills att de andra var klara. Sedan var det bara bussresan hem och åka hem och ta de lugnt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejladress: (som bara jag kan se)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0